Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Niestandardowa kampania nowego Espumisan Easy zaplanowana przez Optimum Media OMD

Berlin-Chemie/Menarini promuje nowy Espumisan Easy. Dla tego produktu Klient, który dotychczas w swoich kampaniach koncentrował się głównie na telewizji, zdecydował się na szeroką kampanię obejmującą poza telewizją, także prasę oraz radio.

W 13 tytułach prasowych Optimum Media OMD zaplanował niestandardowy sampling. Próbki - porcje produktu w saszetkach, które są dostępne w sprzedaży w takiej samej formie - dołączone zostały do magazynów na formacie 1/3 na środku strony poziomo tak, by sampling Espumisan Easy wyraźnie wyróżniał się spośród redakcyjnych tekstów powyżej i poniżej reklamy.
W samplingowej kampanii prasowej wykorzystano kilka milionów próbek, które umieszczono w magazynach kolorowych, prasie kobiecej, męskiej oraz poradnikowej, a także lifestylowej i tematycznej. W prasie, poza wydaniami z insertami produktu, zaplanowane zostały także standardowe reklamy Espumisan Easy.

Kampania, która wystartowała z końcem stycznia obecna jest także w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i tematycznych niszowych, jak również w Radiu Zet i RMF FM oraz mniejszych stacjach okrywających zasięgiem całą Polskę.

Espumisan Easy, to sub-marka znanego i skutecznego leku w walce ze wzdęciami Espumisan w kapsułkach promowanego z powodzeniem od kilku lat w Polsce. Espumisan Easy to pierwszy tak nowoczesny i wygodny sposób na wzdęcia szczególnie dla osób młodych, żyjących szybko i aktywnie. Espumisan Easy można zażywać bez popijania, gdziekolwiek się jest i cokolwiek się robi. Można go nabyć w aptece oraz w sklepach ogólnodostępnych. "Zdecydowaliśmy się na propozycję samplingu w prasie, by umożliwić młodym Polakom zapoznanie się z praktycznymi walorami produktu. Już teraz, jeszcze w trakcie trwania kampanii, jesteśmy przekonani o efektywności pomysłu wykorzystania prasy dla Espumisan Easy w taki sposób." - komentuje Jerzy Skopiński, Senior Product Manager marki Espumisan.

W połowie marca ruszy także kampania Espumisan w kapsułkach, z wykorzystaniem nowej kreacji telewizyjnej. Nowa komunikacja adresowana będzie do innej grupy docelowej niż Espumisan Easy. W związku z pojawieniem się Espumisan Easy w nowej formule saszetek bez popijania, kierowanej do młodych konsumentów ze względna na możliwość jego łatwego zakupu także w sklepach oraz szybki i wygodny sposób zażywania, producent - Berlin-Chemie /Menarini - znany już Espumisan (produkt dostępny jedynie w aptekach) bardziej poleca osobom dojrzałym, ceniącym sobie zażywanie leków w domu z domowej apteczki.

"Espumisan Easy to nowy produkt w portfolio Berlin-Chemie/ Menarini, który do aptek zaczęliśmy wprowadzać jeszcze w 2009 roku, jednak jego właściwości i przeznaczenie powodują, że może to być produkt już łatwiej dostępny - także w sklepach. W 2010 roku rozpoczęliśmy budowę dystrybucji Espumisan Easy również poza aptekami na rynku masowym. Kampania rozpoczęta pod koniec stycznia br. już po trzech tygodniach pokazała jej skuteczność i wyraźny wzrost sprzedaży produktu. Jeszcze w tym roku spodziewamy się wielokrotnego zwiększenia zarówno sprzedaży, jak i wysokiej świadomości marki." - mówi Jerzy Skopiński, Senior Product Manager marki Espumisan.