Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Mozaic nagrodzony platynową płytą przez Sony BMG jako dowód uznania za współtworzenie sukcesu najnowszej płyty Ani Dąbrowskiej we współpracy z marką Nissan Micra

Mozaic, najstarsza (wg Almanachu Mediów i Reklamy 2008), a więc i najbardziej doświadczona w Polsce agencja usług typu branded content zakończyła kolejny etap prac nad realizacją wspólnej kampanii marki Nissan Micra wraz z Sony BMG, wydawcą płyty Ani Dąbrowskiej „W spodniach czy w sukience”.

Po udanym pierwszym etapie współpracy - sponsoringu najnowszej płyty Ani Dąbrowskiej oraz wykorzystaniu wizerunku Artystki jako Ambasadorki Nissana Micry, zakończony właśnie drugi duży etap kampanii – sponsoring trasy koncertowej Ani przygotowanej przez Agencję artystyczną Artgrupa - okazał się również znacznym sukcesem. Nissan Micra jako sponsor tytularny „Nissan Micra Tour” wziął udział zarówno w koncertach, jak i kampanii promującej trasę.

Koncerty odbyły się w październiku i listopadzie br. w aż 11 polskich miastach: Poznaniu, Szczecinie, Zielonej Górze, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Lublinie, Warszawie, Bydgoszczy i Gdyni.

Mozaic umiejętnie połączył różnorodne korzyści płynące z tej współpracy dla obu stron, co zaowocowało dużą widocznością obecności Nissana Micry w tym projekcie wśród fanów wokalistki i tym samym grupy celowej marki. Prezentacja Nissana Micra podczas koncertów nie odwracała jednak uwagi od Gwiazdy, a wręcz pozytywnie wpłynęła na spójny odbiór i skojarzenie wizerunków obojga „bohaterów kampanii”.

Podczas koncertów Mozaic zadbał o:
- zauważalną, choć jednocześnie nieinwazyjną emisję spotu dźwiękowego Nissana Micra przed i po wydarzeniu,
- obecność bannera Nissana Micra z wyłączeniem tła sceny,
- prezentację logotypu wraz ze zdjęciem Nissana Micra na roll-upach w widocznych miejscach w okolicy wejścia do klubów, w których odbywały się koncerty,
- projekcje animacji logo oraz zdjęć Nissana Micra w widocznych miejscach,
- standy dealerów podczas koncertów,
- zamieszczenie logotypów Nissana Micra na wszystkich biletach (od 600 do 1000 biletów na poszczególne koncerty),
- przygotowanie biletów VIP - 10 biletów na każdy z 12 koncertów do rozdysponowania przez dealerów dla „Gości Nissana”, z możliwością wyróżnienia autografem bądź - pierwszeństwa wyboru miejsc podczas koncertów itp., 
umożliwienie ekspozycji samochodu.

Skuteczność w realizacji przez Mozaic własnej koncepcji tej kampanii wynikała z decyzji o wykorzystaniu różnorodnych nośników w nienatarczywej liczbie, ale umożliwiających zwrócenie uwagi na obecność Nissana Micra podczas trasy koncertowej Artystki. Efektywnie zaprezentowano i wypromowano auto w połączeniu ze skierowaniem uwagi na nowy album oraz z zachowaniem roli i uznania dla Ani Dąbrowskiej.

Wsparcie marketingowe wokół koncertów objęło ponadto:
- nazwanie trasy koncertowej „Nissan Micra Tour”, dzięki objęciu przez Nissana sponsoringu tytularnego, a nazwa ta pojawiała się we wszystkich materiałach reklamowych i PR (prasa, Internet, outdoor, radio) oraz w spocie radiowym radia Eska,
- informacje o sponsorowaniu koncertów Ani Dąbrowskiej przez Nissana Micra przekazywane w działaniach PR zapowiadających występy wokalistki,
- umieszczenie informacji „Koncerty Poleca Nissan Micra” w materiałach takich, jak: baner elektroniczny portalu Onet.pl, ogłoszenia prasowe promujące trasę (Przekrój), bilety (10 000 szt.), plakaty promujące trasę koncertową Artystki (15 tys. B1 full kolor), reklama „Nissan Micra Tour” na stronie www.aniade.pl ,
- rozdawanie przed rozpoczęciem koncertu materiałów promocyjnych dealera, 
- podziękowanie w mediach za wkład finansowy w realizację przedsięwzięcia po koncertach,
- umieszczenie informacji o sponsoringu trasy koncertowej wokalistki na stronie internetowej dealera oraz w materiałach reklamowych dealera (ulotki, foldery).

W październiku br. płyta Ani „W spodniach czy w sukience” osiągnęła status platynowej w ciągu 4 miesięcy od ukazania się albumu.
Z tej okazji także praca Mozaic, który przyczynił się do sukcesu płyty Artystki, została wyróżniona platynową płytą wręczoną agencji przez Sony BMG – wydawcę albumu. 

Ania Dąbrowska jako Ambasadorka Nissana Micra dostała w użytkowanie samochód Nissan Micra, który świetnie pasuje do Jej wizerunku. To dowód na spójność charakteru Gwiazdy i Nissana Micra, a tym samym wyczucie, jakim wykazał się Mozaic wychodząc z propozycją połączenia tych dwóch „indywidualności” w projekcie muzycznym.

Pełne efekty sprzedażowe obu marek wynikające z realizacji przez Mozaic współpracy między Sony BMG, wydawcą płyty Ani Dąbrowskiej i Nissan Micra będą mogły być podsumowanie dopiero po zakończeniu całego projektu z końcem 2008.

Wkrótce rozpocznie się ostatni etap projektu – radiowa kampania reklamowa Nissana Micra z wykorzystaniem głosu Ani Dąbrowskiej.
Za zakup i planowanie mediów standardowych w kampanii odpowiedzialny był dom mediowy Optimum Media OMD.