Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Optimum Media OMD pierwszy na Twitterze !

Optimum Media OMD, pierwszy dom mediowy w Polsce, który zdobył Złotego Lwa w Cannes, jeden z pierwszych domów mediowych na polskim rynku reklamowym - teraz jako pierwszy polski dom mediowy jest obecny na www.twitter.com.

Użytkownik „Optimum Media OMD" dołączył do Twittera 14 lipca 2009 r. Publikuje wiadomości zarówno branżowe, jak i dotyczące domu mediowego. Mikrobloguje nt. ciekawostek oraz newsów z ostatniej chwili w mediach, informacji merytorycznych dot. planowania i kupowania mediów, zamieszcza ciekawe materiały z cyklu „do poczytania", etc. Wyszukuje i śledzi tematy warte poruszenia i przekazania, by Klienci, sympatycy i followerzy byli wraz z Optimum Media OMD na bieżąco!

„Nasza aktywność na Twitterze  to element strategii Optimum Media OMD, który kładzie nacisk na rozwijanie i wykorzystywanie w komunikacji marketingowej nowoczesnych mediów, których podstawą jest Internet. Twitter to także doskonała platforma, by informować Klientów i wszystkich zainteresowanych o ciekawych, ważnych, najnowszych tematach czy wydarzeniach zarówno w mediach, jak i z życia agencji." - podkreśla Marcin Winkler, dyrektor zarządzający Optimum Media OMD.

"Serwisy mikroblogowe, przeżywające niewątpliwy boom popularności, coraz częściej wykorzystywane są przez marketerów, jak choćby Nissan. Jego niepodważalną zaletą jest międzynarodowy charakter. Świergot", który doczekał się już rodzimych naśladowców, jak Blip.pl, zdobywa kolejnych użytkowników, zakochanych w zwięzłości 140-znakowej komunikacji, dlatego także my stwierdziliśmy, że komunikacja przez Twittera to coś, wobec czego jako dom mediowy nie możemy przejść obojętnie!" - dodaje Arkadiusz Miegoń, Interactive Strategy Account Optimum Media OMD.

Zapraszamy!-
http://twitter.com/optimummediaomd